ZOBACZ Z JAKICH APLIKACJI KORZYSTAJĄ UŻYTKOWNICY QALCWISE W OBSZARZE ZARZĄDZANIA SERWISEM
Usługi i serwis

Obsługa reklamacji
Automatyczne pobieranie zgłoszeń serwisowych ze strony internetowej; automatyczna weryfikacja źródła zgłoszenia (klient, nr seryjny i faktura sprzedaży); identyfikacja uszkodzeń, dodawanie załączników (np. zdjęć); automatyczne generowanie ofert handlowych; generowanie powiadomień do dostawców materiałów; planowanie działań (workflow), rejestr czynności, lista i stany materiałowe; rejestrowanie wyników naprawy (koszty i robocizna); generowanie danych do wystawienia faktur sprzedaży; bieżąca dostępność do analityk; raportowanie efektowności czasowej i kosztowej procesu reklamacyjnego.



Usługi i serwis

Program do obsługi serwisu
Przyjęcie zgłoszenia serwisowego, kwalifikacja zgłoszenia serwisowego, konwersja do zlecenia serwisowego, planowanie osób do realizacji zlecenia, planowanie zasobów materiałowych, zarządzanie częściami zamiennymi, rejestrowanie czasu realizacji zlecenia, rejestrowanie zużycia zasobów, drukowanie protokołów zdawczo - odbiorczych, ofertowanie serwisu, generowanie pozycji faktur sprzedaży, rozliczanie zleceń serwisowych, rozliczanie podwykonawców, integracja z ERP


